100 dagar kvar...

Japp. Det är knappt någonting. Om ungefär en vecka  är det lixom bara 3 mån kvar. Saker o ting börjar falla på sin plats o vissa andra saker kanske man borde ta tag bättre i =) men men, det är som jag brukar säga: Det löser sig!
Eva-Maria ÄLSKAR när jag säger så. HAHA!!!

Värmen på kontoret är hög, men nu kommer jag få vara chaufför 1 vecka framöver. Helen som jag vikar för kommer tillbaka 1 vecka när chefen har ledigt o det finns inte arbetsuppgifter för oss både här på kontoret. O chaufförerna växer inte på träd direkt så då får jag dra på mig handskarna o köra en sväng.

Men det är kul med lite omväxling oxå. O ut i solen o bli negerbrun o fin. Iaf på ena armen (den närmst rutan)
Njut nu av sommaren o ät mkt glas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback